Doelen en acties

22-09-2023

Voor dit halfjaar afstuderen behoren er ook weer leerdoelen bij. Dit telt voor 50% mee voor het eindcijfer en is dus nog steeds erg belangrijk. 

(De bijbehorende acties worden uitgebreider weergegeven per blog over elk doel apart en zullen worden onderbouwd door middel van de PDCA-cyclus.) 

Leerdoel 1
Marketing skills verbeteren in de richting van shopperonderzoek.

Nadat ik klaar ben met studeren en dus mijn diploma heb opgehaald, wil ik graag verder in de marketing. Marketing is ontzettend breed en je kunt dus veel richtingen op. Tijdens het kiezen van stages heb ik hier al opgelet. Zo heb ik met elke stage en opdracht geprobeerd elke keer een net andere richting of stuk mee te pakken, zodat ik van alles wat kan proeven en inzien. Een onderdeel wat ik nu wat verder zou willen uitwerken is de kant van de consument en dus de shopper zelf.

Hier kan veel onderzoek in worden gedaan en laat dit nou net iets zijn waar Oil en Vinegar nog extra behoefte aan heeft. Daarnaast heeft mijn begeleider, Eefje, hier al wat in gedaan en zou hier mij veel over kunnen uitleggen. 

Leerdoel 2
Commerciële skills verbeteren in de vorm van storytelling.

De kant die ik het meest interessant vind in de marketing is de kant van storytelling. Hiervoor zijn commerciële skills nodig. Ik zou graag deze kant van de marketing, storytelling, verder willen onderzoeken. Daarbij kijken welke kennis ik tot nu toe heb over dit vak, wat ik nog kan leren en waar ik dit kan toepassen. Het verhaal goed leren vertellen en dus kunnen delen naar een klant, is een lastig iets maar ook ontzettend leuk. Het moment dat je een goed verhaal paraat hebt en daarmee kan communiceren naar de klant, is het moment waarop je een goede basis hebt gecreëerd en verder kan bouwen binnen elke organisatie. 

Luca Serrarens - Persoonlijke Website
Alle rechten voorbehouden 2023
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin